سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]

قبل از سفر

آخرای اسفند 86 بود که وقتی اخبار ورزشی رو شنیدم شوکه شدم (آیدین نیکخواه بهرامی بر اثر تصادف جان باخت) ، و حالا پس از گذشت حدوداً 14 ماه این برای دومین باره که برای شنیدن خبر فوت کسی که منو نمی شناسi بهم می ریزم ، چند روزی هم بود که یه کم افسرده شده بودم یا حد اقل اینطوری فکر می کردم.
ولی از این که چنین هنرمندی کنار قبر انسانهای بی مقداری مثل بازیگرها دفن می شد خیلی ناراحت شدم این تشییع جنازه شاید شلوغترین تشییع جنازه تاریخ اون قسمت بوده باشه ولی واقعاً برای مسوولین اونجا متاسفم که هنرمندان واقعی رو با هنر پیشه های کم هنر در یه حد می دونند.
آقای ابدی که دکترای رونشناسی ورزش رو هم داشتند این همه تو آلمان بدلکاری کرد و سالم بود ولی در کمتر از یک سال تو ایران همه آرزوهاش دود شد.

قابل توجه کسانی که می گفتند یه بدلکاری حرفه ای نبوده
این هم چند تا عکس دیگه
ادامه دادن کارش خیلی سخته ، جایگاهش متعالی




هادی نظیفی ::: شنبه 88/2/19::: ساعت 4:50 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :16214
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<